tirsdag 18. mai 2010

Tilbake på blogspot

Heia søtiser :)

Nå har jeg gått tilbake til blogspot.com igjen, etter en 18-månedersperiode på blogg.no. Om dette vil vare vet jeg ikke, men jeg vet at blogspot.com er både enklere og mer fleksibelt å benytte seg av. Her har man for eksempel lov til å tjene penger, og det er så tilrettelagt for det at enhver idiot vil klare å gjøre det.



Beklager at jeg ikke har blogget på nesten to døgn, men det er fordi jeg har vært svært busy. Et innlegg med bilder fra 17.-mai kommer selvfølgelig når jeg orker det. Hva synes dere om min nye header?

18 kommentarer:

  1. FØRSTE P NY BLOGG! ... tror jeg? Kult med ny blogg!

    SvarSlett
  2. Kjempefin header! :-)
    Men jeg må innrømme jeg ville foretrukket blogg.no :-P

    mvh: http://www.iqmonster.blogg.no

    SvarSlett
  3. Kjempefin header Lars.
    Personlig liker jeg blogg.no bedre, men hvis du fortrekker blogspot syns jeg du skal bruke den. Du kan sikkert litt mer om blogg.no og blogspot enn meg og vet hva som lønner seg ;)

    SvarSlett
  4. bra, samme som ida w

    SvarSlett
  5. jeg liker den nye headeren din, lars :-)

    SvarSlett
  6. den nye på blogg.no var finere ;)

    SvarSlett
  7. Greit med ny plattform :) Godt med litt forandring kanskje.

    Men du burde ha headeren fra blogg.no ; )

    SvarSlett
  8. du må fortsette på blogg ! :O
    - men fin header da :)

    SvarSlett
  9. Morsomt at du skulle komme med dette akkurat nå, da jeg for en time side kom over min egen gamle blogspotblogg. Haha. Tilfeldigheter er rå.

    uansett; jo, jeg syns du skal fortsette å blogge på blogg.no. Vi som har deg på vennelisten får jo "beskjed" når du har skrevet et nytt innlegg, noe som gjør det veldig enkelt å holde seg oppdatert. Jeg vet at du også har twitter og blogglovin, men det er det store deler av oss andre som ikke har (deriblant meg).

    selv om du er lei av topplistemas har det jo sine fordeler. Bare tenk på hvor mye du sponses av nettopp fordi du ligger der. Om du fjernes fra topplisten kommer du ikke til å bli sponset så mye som nå, eller i verste fall ingenting. Leserstatistikken din synker allerede på blogg.no, og om du bestemmer deg for å bytte blogg vil den synke enda mer.

    grunnen til det er fordi det alltid er noen kjøtthuer som ikke får med seg at du bruker en ny blogg, uansett hvor mange ganger du nevner det. En annen grunn er at når du er på topplisten kan man bare trykke på navnet ditt før man logger inn på sin egen blogg, men om du bytter plattform må man faktisk skrive inn den konkrete adressen.

    pluss...det er mange som titter innom bloggen din kun fordi den er på topplisten, og slettes ikke er faste lesere.

    på bakgrunn av det vil jeg du skal fortsette å blogge på blogg.no :)

    SvarSlett
  10. nice! men headeren fra blogg.no er kulere :)

    SvarSlett
  11. Kul header, liksom så enkel å fin :-DD Digge dæ Lars! si ifra når du e i tr.heim :D

    SvarSlett
  12. Må inrømme at den du har på blogg.no-bloggen er mye kulere :)

    SvarSlett
  13. neei... ! kom tilbake til blogg.no....

    SvarSlett
  14. jeg syntes den er veldig fin men den på blogg.no er mye finere!
    og du jeg og kansje litt flere vil at du skal blogge på blogg.no i stedenfor.
    Jeg syntes det er mye lettere å huske larstangen.blogg.no enn larstangen.blogspot.com!
    Så kan ikke du blogge på blogg.no?

    SvarSlett
  15. Jeg synst denne er ufin. Liker bedre den svarte på blogg.no. Denne headeren virker så useriøs og alt for jentete. Greit nok, du er gay og fab, men du er ikke jente fordi om. Så jeg synst du burde få deg en mer fancy en. Den fargen får deg også til å se oransje ut, noe vi begge vet du ikke er, kjekken. Ha en fin kveld, Lars.

    SvarSlett
  16. nydeli header LARS

    SvarSlett

 
Blogglisten