onsdag 19. mai 2010

Little fags luv tattoos

Jeg har lenge tenkt på å tatovere meg, og den siste plassen jeg "bestemte" meg for å tatovere var på rumpa. Hehe, men jeg skal ikke være såå drastisk og harry ennå, jeg kan vel begynne med en i nakken slik som min elskede Christina Aguilera? Om det skal stå Xtina eller Lars der er jeg ikke sikker på, men det finner jeg vel ut av. Kanskje jeg skal tatovere larstangen.com et sted også? Hahah, da kommer jeg sikkert til å angre når jeg slutter med denne bloggingen en gang i det 22. århundret.



Jeg er sikkert syk i hodet eller noe, men jeg synes at tatoveringer er sexy. Ikke hvis man har et helt maleri på ryggen selvsagt, eller har tatovert øyeeplet sitt (noen gjør faktisk det og, syke jævler).


Hun er jo frickin hotttt. Men det er pokker meg jeg også!


Sexy boooy. Hehe.

Q: Hvor på kroppen bør jeg få en tatovering? Og hvilken tatovering skal jeg skaffe meg?

20 kommentarer:

  1. ÅHERREGUD, jeg elsker deg! Skal ta 'X-tine' i nakken til sommeren btw! Elsker den dama!

    Så deg i Oslo denn 8. mai, btw. Er ei venninne av Inger-Lise! :)

    SvarSlett
  2. Det kan være litt praktisk å tattovere seg et sted der man kan velge om man vil skjule den eller vise den fram...
    Det var hovedgrunnen til at jeg valgte nettopp stedet jeg gjorde da jeg tok min (blomsten i headeren på bloggen min) - den er plassert rett nedenfor høyre kravebein, så den kan lett dekkes til eller vises fram alt ettersom...
    :)

    hilsen Stine

    SvarSlett
  3. Ahem, var jeg som kommenterte nå i stad ("style" - ...noe rart skjedde med WordPress-tingen.)
    bloggadressa på "style" der oppe er feil, og. huffe.
    -Stine

    SvarSlett
  4. Syns det er hot, når gutter har tatovering på brystet, eller noe sånt :- )

    Kjempefin blogg, Lars, men syns likevel du burde holdt deg til blogg.no <3

    SvarSlett
  5. Hold deg til blogg.no !!! <33

    Your hawt!

    SvarSlett
  6. hahahah, christinaaa* ble litt feil :p

    SvarSlett
  7. Lars rett under brystkassa ;D

    SvarSlett
  8. Kjempe bra blogg! :D

    SvarSlett
  9. Hei=) Synes du skal tenke deg godt om før du tar tattoo, også burde du ha noe som har en betydning for deg=)

    Den første jeg tok har ingen betydning og det angrer jeg på, de to andre jeg har, betyr veldig mye. Den ene er bak på nakken, hvor det står navnet til sønnen min med dato under. Og den andre er på foten som en lenke, med daton til mamma, søstern min og stefaren min=)

    Savner blogg.no jeg

    SvarSlett
  10. I syns ikke du bør få tatoverin ,, du okmmer garantert til å angre omm 40 år. du kjem til å kjemmes. så plizz ikkje gjør d lars .

    Moldejente :-D

    SvarSlett
  11. LARS i nakken (Y)
    -Mari

    SvarSlett
  12. Du burde tatovere noe som er veldig ''deg'' eller noe som betyr noe for deg :) Om du tatoverer en figurlignende ting som du fant i en bok i croatia så kommer du mest sansynelig til å angre etterhvert...
    Så på bloggen til en som var lesbisk som hadde tattover to ''jente tegn'' i nakken. (du vet sånn ring med en 'pil'lignende ting opp, som er ring med strek ned som gutte symbol. Veldig dårlig forklart, men du har sikkert sett det før... xD) Den var egentlig litt kul, hun hadde tattovert to jente tegn da, siden hun var lesbisk, isteden for gutt og jente tegn. Men du kan jo totovere gutt og gutt. Ikke evt jeg :P
    Men nakken var et kult sted iaf! Du kan jo tatovere Lars også :D

    SvarSlett
  13. Du er så søt!

    SvarSlett
  14. Ta en tatovering i nakken med navnet ditt på ;)

    SvarSlett
  15. Tarjei Bjermeland3. april 2011 kl. 22:14

    Virker kjekt at du tørr å ta en tatovering. Dette er noe jeg også har vurdert. Men vil ha noe originalt. Vurderer å ha Hulken på høyre skulder. Med " Not everyone can be a HULK" rett under. Trur ikke mange andre har det. Lykke til med valg av tatovering

    SvarSlett
  16. Du burde tatovere en ROSA playboy bunny på rumpa;-)

    SvarSlett
  17. elsker den jenta drit flink til alt!!!!

    SvarSlett

 
Blogglisten