onsdag 19. mai 2010

Årets første svømmetur i Moldefjorden?

Heia søtiser! Nå ligger jeg henslengt i lenestolen i stuen hjemme, og venter spent på middag med sikkel hengende ut av munnen. Mamma lager et eller annet fra Jamie Olivers kokebok igjen, og det smaker alltid godt. Om ca tyve minutter skal jeg dra til Sentrum Vest for å sole meg på noen berg sammen med gode venner, deriblant Eline som fyller 17 år i dag! Gleder meg virkelig. Sol, champagne og jordbær er alltid fantastisk.

Bare se dagens temperatur i skyggen, 21 grader!



Og i solen er det nærmest uutholdelig varmt. But I love it! Føler at det mangler noe svært vesentlig her....

Dagens beachoutfit:
Tee by ZARA
Shades by Gina Tricot
Shorts by TOPMAN


Trykk på bildet for å se det i full størrelse.

Ha en strålende dag i solen!

BTW: Et sparetips!

Jeg og jentene på Rød i dag. Kanskje dere skjønner hvilket sparetips jeg snakker om? Det koster 13 kroner for èn friskis på Bunnpris, og 17 kroner for 10 friskis i eske på Bunnpris. Vi kjøpte like godt to pakker og satt oss ned for å nyte solen :)

7 kommentarer:

  1. Hei Lars :)
    Er fast leser av bloggen din, og har sport om en ting veldig mange ganger! Håper du svarer, og at du svarer heeelt ærlig!
    Hva syns du om fregner, hvilket syn osv?

    SvarSlett
  2. Når legger du ut resten av svarene fra spørsmålsrunden?:-)

    SvarSlett
  3. Kjære. Gå tilbake til blogg.no.. Dette ble litt for rotete. =)

    SvarSlett
  4. gå tilbake til blogg.no ! <3

    SvarSlett
  5. 21 er lite :P en dag var det 38 her! menjaja , fin blogg!

    SvarSlett
  6. elsker bloggen din lars<3

    -kristine

    SvarSlett
  7. Tusen takk for at du vil bruke blogspot! Det er så mye enkler å komme seg fram på blogspot blogger. Jeg foretrekker blogspot fremfor blogg.no tusen ganger! Love you!

    SvarSlett

 
Blogglisten